Utama MySelf Ilmu My Games My Resepi Hiburan Komik & Novel Kecantikan & Kesihatan

Selasa, 24 Disember 2013

Hang Out Di Kota Bharu With BFF

Assalamualaikum ?
Hai, sekarang dah cuti mid-sem an ? So, ramai jugak lah kengkawan aku yang dulu-dulu balik daripada tempat pengajian diorang an ?  :kawaii:

So, kawan aku dari darjah 2 lagi ajak kitorang keluar . Nama dia Alia . First time tu rasa malas jugak nak keluar sebab malam tu aku baru je balik dari Pulau Pinang . Hehe .

Tapi bila fikir balik, kalau x keluar hang out bila lagi kitorang akan ada masa tuk bertemu an ? So, bincang punya bincang dalam last minute aku decide nak pergi dekat kapal tepi Tesco, Kota Bharu .

Nama tempat tu Captain Restaurant . Kitorang pergi JUST NAK SNAP GAMBAR . Hahaha ! Orang kata makanan dia mahal ? Yew la sewa tanah tu pun dah mahal kan ?

Best kalau jadi orang kaya kan ?
Nyanyi sikit "Kalau Aku Kaya, Aku Nak Banyak2 Travel " :face12:

Hahaha ! Okay , ni dia !

Captain Restaurant 

Credit image to : CEQGU

Okay, hari ni juga 24 Disember , tarikh lahir Abang kesayangan aku . Tapi sayang sebab x dapat bagi hadiah sebab kau kerja di Johor . Maka , aku and family cuma dapat wish melalui call saja lah . Haha . Jangan sedih2 . So , kau mintak la tukar kerja balik Kelantan ! :waaa:


K, bye ! 

8 ulasan:

  1. Bestnyaaa dapat jalan2 .. Happy birthday untuk abang akk

    BalasPadam
  2. Afiqah Adzan : hehe.. thank u adk ;)

    BalasPadam
  3. tempat ni mmg cantik kalau malam. selalu pegi tesco hnya dpt tgk dari jauh je laa...hihi

    BalasPadam
  4. cecomel lah korang ni. bestnya holiday ngan kengkawan (:

    BalasPadam
  5. @PrincessAyuni : yup, cantik sgt kalau malam ;) singgah la lain kali..

    BalasPadam
  6. @Izzati Amira : thanks hehe.. mmg best ;)

    BalasPadam
  7. Owh tmpat nie tempat baru tu kan?
    Ingat nak pegi jugaklah balik Kelantan nanti. ^^

    BalasPadam
  8. @FatinKpopLover : haha.. mai la akak Fatin.. posing2.. ;)

    BalasPadam

Terima kasih sudi komen ! =)
Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh email ke wnabihah95@yahoo.com atau direct message ke FB Nabihah Malek BLOG