Hai, hari ni aku nak citer pasal favourite aku. Hehe
Urm, skrang ni kan musim hujan.
Tambahan pula, family aku suka juga keluar malam-2 pergi makan kat kedai.
Apalagi, aku pun menikmati panorama malam di bandar.
Ya Allah, rasa mcam bahagia je dapat tgk sekeliling.
Dengan lampu-2 bangunan yang terpasang.
Suhu waktu malam yang sejuk.
Tengok orang-2 yang duk kat luar.
Kekadang tu rasa macam best juga kalau dpt tahu apa yang diorang tengah buat tu.
Baca fikiran diorang ke. Hahaha.
Tapi, xpe lah. Tak nak pun.
Jangan risau.
Next, sambil-2 tu aku duk bayangkan yang aku sedang jenjalan di luar negara. Haha.

Ok, jgn spoilkan mood aku ok ?
Suka hati orang la nak berangan pun. Hahaha.

Dan bila duk dalam kereta (bukan aku yang pandu), lagi lah rasa nak duk lama jer dalam kereta.
Tak nak balik rumah.
Nak tengok dunia waktu malam.
Lagi best kalau waktu tu bulan penuh; cerah.
Serius, cantik. Subhanallah. Rugi x menikmatinya.
K, that's all. Bagi korang yang ada favourite day tu, boleh la komen apa yang korang suka.
Nak tahu jugak ! Hehehe.