Utama MySelf Ilmu My Games My Resepi Hiburan Komik & Novel Kecantikan & Kesihatan My Travel

Jumaat, 28 Mac 2014

Wait for me Oh Cuti SEMESTER !!!!

Assalamualaikum blogger sekalian ! :face18:

Alahai, berhabuknya blog aku ni kan ? Fuh ! Fuh . . . *tiup habuk di laptop sikit
Hahaha. Adakah aku sedang melawak ? :what:
Yup ! Betol tu. Haha . Tak kelakar eh ? okay, whatsever lah . . . cedih tau ! :I hate You:

Okay, sebenarnya aku sedih . Sedih pasai apa ??
Urmmm . . . sedih pasai blog aku ni la . Nak delete sayang . Nak hidup pun macam nyawa-nyawa ikan . . . tapi busy + xde story nak cerita la . Kesian kan ? Hurm . . .  cedih . . .
So, terus lah bertahan jugak . . .

Okay ni macam dah lari tajuk . Actually, sekarang ni aku dah final exam . Two papers dah berlalu, tinggal 3 papers lagi . Huhhhh . . . bertahan Nabihah ! Bertahan ! Kejap je lagi . . .
Lepas habis exam ni, Insya-Allah jumpa kawan2 pula ! Pergi date dengan diorang ! EEEEeeeee . . .  xssabar noh . . . rindu korang :face9:



Owh, bulan ni juga ada kenduri yang bakal diadakan di rumah aku.
 Hehehe . Eh, jap ! Siapa yang kahwin ? Aku kah ? 
To be continued . . . . . . . :yummyy:

Hahaha. Okay, tu jer . . . kemungkinan kecik , aku and the roomate akan pergi jogging sekiranya kerajinan melanda demi melepaskan stress . Hahaha . Atau kemungkinan besar stay di bilik guling2 macam tenggiling ! Hahaha . Okay , see u later ! :like:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi komen ! =)
Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh email ke wnabihah95@yahoo.com atau tinggalkan pesan di chatbox