Utama MySelf Ilmu My Games My Resepi Hiburan Komik & Novel Kecantikan & Kesihatan My Travel

Rabu, 22 Oktober 2014

Tukar Template

Assalamualaikum,

Haish, kemain lagi aku pening kepala sebab tukar template yg dulunya guna blogskin kpd simple template. Rasanya guna blogskin lagi senang tp aku xsuka sbb guna blogskin archieve hierachy tu xsama mcm simple template punya. So, aku decide utk edit balik. Alhamdulillah, simple pun dah ok.


Kekadang tu kalau dah start edit blog ni mmg makan masa berjam-jam la. Bikin kepala aku sakit ! Mata pun duk fokus kuat sgt dekat code2 yg halus milus ni ! Haish. Sabar je la. Hurm. Apa-apa pun aku puas hati sbb blog aku kmbali guna simple template. Biar lah simple pun yg pnting isi yg nk disampaikan kut ? Hahaha ! But kalau ada CADANGAN or KOMEN tentang apa2 jgn lupa kongsi2 la jugak erk ?? Hehehe. Jasa mu amatlah ku hargai.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terima kasih sudi komen ! =)
Untuk pertanyaan lebih lanjut, boleh email ke wnabihah95@yahoo.com atau tinggalkan pesan di chatbox